Podpora

Kontaktujte naše zákaznické oddělení

Prodejní asistence

Naši pracovníci jsou Vám k dispozici pro pomoc v případě jakéhokoliv dotazu, který můžete mít. Můžete nás kontaktovat na export@repagroup.com ohledně:
- nabídek
- objednávek speciálních položek definovaných technickým oddělením
- objednávek položek nemajících LF kód (pouze s kódem výrobce)
- technického objasnění způsobu zaslání objednávky

 

Technická podpora

Pokud se Vám nedaří nalézt náhradní díl, který potřebujete, neváhejte nás kontaktovat. Jsme schopni Vám pomoci identifikovat téměř vše, co hledáte, a to i v případě, že hledaná položka není v našich katalozích!
Poskytněte nám podrobnosti o hledaném a náš specializovaný technický tým Vám bude k dispozici pro jakoukoliv žádost.

 

DŮLEŽITÉ

Přirozeně, čím více podrobností nám můžete poskytnout, tím snadnější a rychlejší bude přesné hledání položky, kterou potřebujete. V zásadě, pro identifikaci specifické položky, která není v katalogu, jsou požadovány následující informace:
• Jméno výrobce.
• Model/typ zařízení, ve kterém je použita.
• Výrobní číslo (nebo alespoň rok výroby, často se stává, že výrobci používají časem v průběhu výroby různé komponenty ve stejných modelech).
• Popis položky (a pokud je to aplikovatelné, i její kód originálního výrobce komponentu).
• Výkres zařízení s označením položky, kterou požadujete.
• Obrázek položky (pokud je to možné), zaslaný e-mailem.

 

Pokud výše uvedené informace nejsou k dispozici, další možností je zaslání detailních obrázků a pokud to situace vyžaduje, i zaslání vzorku.

Rádi bychom na tomto místě připomněli, že specifické položky, které nejsou obsahem aktuálních katalogů, není možné vracet a zrušit jejich již potvrzené objednávky.